Astra

0
386

Gojzerice kupljene 09/09/2018. deklarisane kao vodootporne, propustile vodu vidljive okrugle fleke po stopalima od propustanja vode.
Uz to redovno koristen impregnacijski sprej i uredno odrzavane. Gojzerice su kostale 129KM. Otisla sam u poslovnicu gdje su me radnice uvjeravale da mi se noga oznojila i da je od toga, a svakako i kad bi poslali da reklamacija nece biti odobrene jer je 3. mjeseca je garancija. Inzistirala sam i poslate su gojzerice, dobivam odgovor da gojzerice ne propustaju vodu i da dodjem da preuzmem gojzerice i nalaz od “Euro inspekta”.
Kad sam dosla u poslovnicu radnice su mi dale kontakt od “Euro inspekta” da ih ja molim da ponove nalaz licno da idem do njih, takodje mi daju broj od pravnika Astre da se njemu obratim ukoliko imam pitanja.

Kontaktirala sam odjel za nadzor nad trzistem i zastitu potrosaca rekli su m im da “Euro inspekt” uopste nije ovlasten za izdavanje nalaza, te da kontaktiram pravnika da mu objasnim situaciju, ako ne prihvate i ne postupe po zakonu da im opismenim putem posaljem obrazac i da se pozivam clanom 18. Zkon o zastiti potrosaca. Navala sam pravnika on je negirao da Euroinspekt nije ovlasten, kako oni bez njihovog nalaza ne mogu nista, ne mogu na svoju odgovornost potpisivati zamjenu. Kazem mu da sam isla na planinu i da su propustile vodu , a on mi kaze “pa sta ocekujete kad je voda i mokro ” . Poslala sam im obrazac na adresu pozivajuci se na zakon, odgovor koji sam dobila je prvobitni nalaz Euroinspekta. Prvobitno sam nezadovoljna odnosom trgovaca prema meni, ubjedjivanje na nesto sto nije tacno, pa da molim Euro inspekt da mi ponove nalaz krajnje neprofesionalno .

Dozivjela sam krajnje nezadovoljstvo, nikad vise necu uci u te poslovnice jer sam dozivjela lose iskustvo i imam negativno misljenje.
Preporucivala sam drugima njihovu obucu kvalitet, medjutim od sada ne i svima cu pricati kakvu sam neugodnost dozivjela da se i drugi ne opeku.