Astra Sarajevo

0
146

Mama je kupila u Astri 02.10.2019 cizme . Pri kupovini trgovac je rekao da moze po kuci probati ,ako nije sigurna da odgovaraju da ih moze zamjeniti. Zbog lijepog vremena one su jos nove ne nosene ,ali nakon probanja po kuci mama je svatila da joj model ipak ne odgovara. Kad sam otisla da ih zemjenim trgovac je rekao da to nije moguce jer nemam racun. Na kutiji ima i model i tk-a da je njihova obuca i znam iz iskustva u trgovini sa obucom da se moze izvuci duplikat racun i izaci u susret kupcu. Ipak je moja mama izdvojila od penzije 129,00KM i kupila cizme. A zbog zdravstvenih problema koje ima shvatila je ipak da su cizme za njene noge teske i da nisu odgovarajuce.
Molim vas za odgovor da li je moja reklamacija vazeca i da li mogu traziti svoja prava.
Hvala unaprijed .Lijep pozdrav

Hvala unaprijed

Odgovor:

U Zakonu o zaštiti potrošača BIH nije propisano da u slučaju reklamacije potrošač mora imati račun, no logično bi bilo imati neki dokaz da je taj proizvod doista kupljen u toj trgovini. S druge strane, Zakon ne predviđa reklamaciju zbog promjene mišljenja, tako da je ta pogodnost koju je trgovac dao u smislu da se “obuća pronosa po kući”, stvar njegove dobre volje.

Dakle, ako trgovac ostaje pri tome da je dao tu pogodnost, smatramo da ne bi trebao  zamjenu proizvoda uvjetovati računom, ukoliko postoji neki drugi neosporan dokaz da je proizvod kupljen u toj trgovini.